Искаш ли да влезеш в света на Морганвил?
Единственото, което трябва да направиш е да се регистрираш.
Искаш ли да влезеш в света на Морганвил?
Единственото, което трябва да направиш е да се регистрираш.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Преместени сме в muse-bg.net

ИндексPortalТърсенеПоследни снимкиРегистрирайте сеВход
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Control panel

Моят профил

Информация

Преференции

Подпис

Аватар

Социални

Приятели и врагове

Потребители

Групи

Лични съобщения

Входящи

Изходящи

Други

Теми, които следя

Top posters
Raven (1413)
The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine I_vote_lcapThe Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine I_voting_barThe Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine I_vote_rcap 
vamp_lady898 (772)
The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine I_vote_lcapThe Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine I_voting_barThe Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine I_vote_rcap 
mono89 (729)
Luxuria (535)
Bibs (438)
emi (407)
krisinka_24 (378)
Vampire Huntress (378)
Райс (360)
melrose (351)
Издателства и приятели
Кой е онлайн?
Общо онлайн са 3 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 3 Гости :: 1 Bot

Нула

Най-много потребители онлайн: 40, на Пет Фев 02, 2024 10:04 am
Most Viewed Topics
Working Stiff
Да преброим обратно от 9999
Благодарности на издателства:
Опиши настроението си с емотиконка
Какво слушате в момента?
Да преброим до 9999 / продължение /
Асоциации
Приятели на форума
Новини от издателство Ибис
Малки сладки лъжкини
Споделени преводи:
The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine Banner10
1. Her Vampire Husband /+18/
2. Racing The Moon /+18/
3. After the Kiss /+18/
4. The Secret Circle: The Initiation - #1
5. The Secret Circle: The Captive -#3
6. The Vampire Diaries: The Return Midnight - #7
7. The Nine Lives of Chloe King: The Fallen
8. Unearthly
9. Divergen
10. Fifty shades of gray

Резюметата на книгите
Follow Us
Брояч

The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine

Go down 
3 posters
АвторСъобщение
Raven
Admin
Admin
Raven

Брой мнения : 1413
Местожителство : В градината пълна с рози

Character sheet
Име на героя: Марк Ричардсън
Раса: Чистокръвен вампир
Години: 399

The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine Empty
ПисанеЗаглавие: The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine   The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine Icon_minitimeПон Фев 08, 2010 2:30 pm

The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine Carpe-Corpus-bookcover-morganville-vampires-7745004-308-500

Автор: Рейчъл Кейн

Заглавие: Carpe Corpus, книга шеста

Изтеглете на английски

Description: In the small college town of Morganville, vampires and humans lived in (relative) peace—until all the rules got rewritten when the evil vampire Bishop arrived, looking for the lost book of vampire secrets. He’s kept a death grip on the town ever since. Now an underground resistance is brewing, and in order to contain it, Bishop must go to even greater lengths. He vows to obliterate the town and all its inhabitants—the living and the undead. Claire Danvers and her friends are the only ones who stand in his way. But even if they defeat Bishop, will the vampires ever be content to go back to the old rules, after having such a taste of power?

Последната промяна е направена от Raven на Чет Окт 14, 2010 6:07 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото Go down
http://theinfernaldevices.forumotion.com/forum.htm
Luxuria
Старши Модератор
Старши Модератор
Luxuria

Брой мнения : 535

ПисанеЗаглавие: Re: The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine   The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine Icon_minitimeПет Май 21, 2010 1:47 pm

Ето го и преведеното описание:

В малкото колежно градче Морганвил, вампири и хората живееха (относително) спокойно – докато правилата не бяха пренаписани, когато злият вампир Бишъп пристигна, търсейки изгубената книга с тайните на вампирите. Оттогава той държи здраво целия град. Сега се заражда подземна съпротива и, за да я укроти, Бишъп трябва да стигне до нови предели. Той се заклева да заличи града и жителите му – живите и не-живите. Клеър Денвърс и приятелите й са единствените, които стоят на пътя му. Но дори ако победят Бишъп, дали вампирите някога ще се задоволят отново със старите правила, след като са вкусили такава сила?
http://vampirediaries.superbgfans.com/
kris
Под защита на Амели
Под защита на Амели
kris

Брой мнения : 160

ПисанеЗаглавие: Re: The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine   The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine Icon_minitimeСря Ное 09, 2011 10:33 am

Много обичам тази поредица. И шеста книга беше много динамична и завладяваща. Марнин в действие е много готин. Краят беше супер.
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine   The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine Icon_minitime

The Morganville Vampires: Carpe Corpus The 6th Book - Rachel Caine
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1